دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

تحلیل فاندامنتال

۲ بازديد

تحلیل فاندامنتال روشی برای بررسی ارزش ذاتی ارز دیجیتال هست که شما می تونین ارزش ذاتی دارایی یا ارز دیجیتال خودتون رو بررسی کنین. که عوامل زیادی در تحلیل فاندامنتال اثر می ذارن که در این قسمت قصد داریم تا به معرفی عوامل موثر در تحلیل فاندامنتال بپردازیم.

•    مارکت کپ یا ارزش کل بازار

یکی از عوامل موثر در تحلیل فاندامنتال، مارکت کپ یا ارزش بازار هست. به عبارت دیگه مقدار کل سرمایه یه ارز دیجیتال یا مارکت کپ اون ارز به صورت مستقیم به شدت ریسک سرمایه گذاری تاثیر می ذاره. همچنین اگه مارکت کپ یا ارزش کل بازار بیشتر باشه یعنی اون پروژه حجم سرمایه زیادی داره و این موضوع می تونه یکی از عواملی محسوب بشه که ریسک سرمایه گذاری رو کمتر می کنه.

•    حجم معاملات

یکی دیگه از عوامل موثر در تحلیل فاندامنتال، حجم معاملات یه ارز دیجیتال یا دارایی در مدت 24 ساعت شبانه روز هست. به عبارت دیگه حجم معاملات 24 ساعته مقدار توکن هایی که در مدت 24 ساعت خرید و فروئش شدن رو نشون میده. همچنین حجم معاملات در یه روز می تونه به روش های مختلف و به دلیل یه خبر یا شایعه یه تغییر ناگهانی داشته باشه و در روزهای اینده به حالت عادی برگرده. ما در دوره تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال به این موضوع پرداختیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.